måndag 28 november 2011

Söndag-Måndag 27-28/11



Flickebarnet i samma position som vi båda två har fastnat i de senaste dagarna
Ja, igår skulle vi då ha varit på besök i Agra och tittat lite på Taj Mahal bland annat men så blev det inte riktigt då det nu var min tur att spy... Mådde toppen på lördagskvällen men vaknade vid 3 och det var då det satte igång, så ingen resa utan blev istället sängliggandes med toabesök med jämna mellanrum hela söndagen. Jätte kul... !
Men innan vi kliver på planet hem mot Sverige ska jag ha sett det, det vill jag nästan lova.

Så idag var det återigen dags för skola men det känndes säkrast att ligga kvar i fosterställning under täcket ett tag till så vaknade ganska nyss till liv igen när Louise så snällt kom med en bricka mat. Hon berättade dock dagen i korthet för mig och de hade fortsatt med målningen på tyg och även med motiven och thumbnailsen som behövs inför slutprodukten då vi ska arbeta utifrån ett tema med en moodboard, färgställningar osv.

Eftersom vi nu mest legat inne och ruttnat de senaste dagarna så har vi bestämt oss för att göra något kul imorgon, och jag måste medge att det suger lite i shoppingtarmen... Måste även ursäkta för lite dåligt med uppdateringar och bilder men som sagt vi har liksom spytt ikapp de senaste dygnen..
Imorgon hoppas vi även på att äntligen få testa på batik men man vet ju aldrig.. he he

/ Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar